Всі сідають у кімнаті. Діти отримують катрки з різними зображеннями. Вчитель ставить на стіл «кошик» (також це може бути коробка, ящик тощо).
Вчитель запитує:
– Знаєте, що можна класти в цей кошик?
– Не знаємо!
– Ну так знайте: в цей кошик можна класти … (квіти, іграшки, фрукти тощо).
Після цього діти по черзі підходять до кошика і кладуть зображення з названої категорії, при цьому вони мають голосно назвати, що кладуть. Наприклад, категорія «іграшки» – лялька, кубики, лото…
Не можна класти до кошика те, що не стосується теми. Той, хто помиляється або неправильно називає предмет, дає фант. Так грають, доки не розкладуть всі картки, а потім розігрують фанти.