вчитель просить дітей встати з-за столів (чи інших навчальних місць), вирівнятися в ряд, і, повторюючи за вчителем текст вірша (див. нижче), послідовно до змісту віршованих рядків виконувати всі вказівки.
1 (один) – крок,
2 (два) – стрибок,
3 (три) – розгляньмо все довкола,
на 4 (чотири) – станьмо в коло,
5 (п’ять) – зігнімо праву ногу,
6 (шість) – присядьмо на підлогу,
7 (сім) – всі станьмо й покрутімось,
8 (вісім) – вгору подивімось,
9 (дев’ять) – беремось за руки,
10 (десять) – знову «до науки».
Для того, щоб учні змогли все виконати чітко і швидко, вчителеві необхідно (щоб уникнути штовханини, і для рівномірного розподілу відстані між дітьми) наперед підготувати позначки, на які діти орієнтуватимуться, утворюючи коло (завдання до цифри 4). Доцільно – перед початком гри проговорити з дітьми всі деталі, а також декілька разів повторити сам вірш.