Кожен учасник отримує картку з завданням (однакові для всіх). Потрібно заповнити кожне ігрове поле, вписавши ім’я учасника, якому відповідає вказана характеристика. Для цього учасники підходять одні до одних і ставлять питання відповідно до вказаних характеристик, наприклад: «Ти розмовляєш німецькою мовою?», «Ти їздив цього літа на море?». Ті, до кого звертаються, мають відповідати: «Я (не) їздив цього літа на море». Якщо відповідь ствердна, у відповідну клітинку можна написати ім’я цього учасника, попередньо запитавши, як його звати. Наприклад:
Важливо слідкувати, щоб учасники правильно використовували особові форми дієслів: першої особи (я співаю), другої (ти співаєш?) чи третьої (хто співає?).
Учасники мають 5 хвилин, щоб заповнити картку (необов’язково, щоб всі встигли заповнити всі поля). Після цього можна перевірити виконання завдань, поставивши загальні питання до всіх, наприклад: «Хто їздив цього літа на море?». Учасники мають назвати імена тих, хто відповідає вказаній характеристиці. Можна також попросити кількох учасників розповісти детальніше: куди саме вони їздили? в якому місяці?
Порада: варто прочитати завдання попередньо (до того, як учасники почнуть їх виконувати), щоб переконатися, що всі слова їм відомі.
Card